E-umění
E-umění
E-umění
Login:
Heslo:
  Pamatovat heslo
 
   
REGISTRACE  | NOVINKY | UŽIVATELÉ | REDAKCE | PARTNEŘI
než se zrodí řeka..
« Novější Dílo má oblíbeno 0 uživatelů Starší »

 

 

než se zrodí řeka..

Nahlásit nevhodné dílo | Otevřít na samostatné stránce
VÝTVARNÉ DÍLO - kategorie: Pastel  Křída   Hodnocení: 9.33

Micha Autor: Micha
Vloženo: 23.01.2013 15:19
Shlédnuto: 2777x

Zobrazit galerii autora

Popis fotografie, technika:

trochu jsem si zamatlala pastelem, než mi uschnou mé práce na dodělání,možná to i použiji k namalování tohoto obrázku olejem,je A3

Komentáře a hodnocení mohou vkládat jen registrovaní uživatelé! Fotografové.info - adresář fotografů www.studiove-blesky.cz

 
Hodnocení a komentáře

 

rawi

rawi | 29.01.2013 10:02

Ahoj Míšo.Opravdu v tom nehledej žádnou pomstu. Snažím se jen v hodnocení přiblížit tvému metru.Tvé práce jsem si z části prohlédl a tedy vím jak tvoříš, ale tady hodnotíme tuhle kresbu a dle mého subjektivního názoru je hodnocení adekvátní. U té vody by stačilo pár tahy (nebo barvou či stínem) naznačit horizont příkopu a u toho lesa jsi poznala sama ,že to není ono. Všimla jsi si správně, že osmy zpravidla nedávám, protože to nechci dotyčnému kazit nějakými nesmyslnými bodíky a vůbec už ne ,pokud tam má již nějakou desítečku, což vypovídá o tom, že druhému se práce líbí a má jiný názor než já a třeba zrovna správný. To i já bych mohl od tebe vidět zaujatost vůči mně, protože i ty dáváš osmy jen zřídka , ale u mne je jako jediná používáš. Ještě bych tě poprosil možná trošku konkrétněji rozvést , co ti na mé váze nepřipadá malířské. Děkuji a jsem s pozdravem .

Micha | 30.01.2013 10:35

Dobrá, takže také nehledej má hodnocení osmou. jen na tvých obrazech, dávám je proto, aby si lidé uvědomily, že je to sice pěkný obraz, ale s určitými zásadními chybami, já je dostávám též a spíš potom koukám, co jsem vyvedla špatně.Takže není to o nějakém desítkování, o tom už se toho napsalo zde velmi mnoho a já s tím plně souhlasím, prostě u mne je na desítku obraz, který mne omráčí, jak svým námětem, tak technikou, tak kompozicí.To s tou vázou, určitě když se podíváš na jakékoliv květy ve váze, musí mít hloubku, prostor a hlavně poutavost. Lidí,co namalovali květiny ve váze je opravdu velká spousta, ale co zaujmou, těch je už o trochu méně. I já dělala v této kategorii chyby, když se ke mě podíváš, určitě je uvidíš. Co je hlavní,třeba váza, musí být rovná a musí mít ty správné stíny a hlavně nasazení květin, musí být opravdové, od tmavých odstínů zelené, až po odlesky, a to platí o světle, které je vždy z nějaké strany (jedné), já to asi blbě vysvětluji.Osobně by mi to šlo lépe.A to, co jsi napsal, ,,že druhému se to líbí a mně ne,, tak to je fakt dost přízemní, mě se tvé obrazy moc líbí, právě proto, abys příště věděl, čeho se vyvarovat, nejsem desítková bába. A co se týče ,,kazit dotyčnému nesmyslnými bodíky,, tak to je právě ono. Ty chceš mít svou galerii ohodnocenou jen desítkou? A co potom, budeš nadšený, že vše umíš? Tak to já bych chtěla asi taky, ale prostě to není reálné a ani pravdivé. Osma není špatná, nedávám ji jen tobě, dávám i nižší a je to jen pro dobro dotyčného.Takže, přestaňme se osočovat, a koukni pořádně do galerie na obrazy,všech malířů, ahoj Míša

rawi | 30.01.2013 11:53

Ach Míšo, nevím proč situaci otáčíš proti mně, vždyť mně přece nejde o žádnou desítkovou galerii, já jsem nikdy nic nenamítal při nižším hodnocení, a to už jsem dostal i jedničku a nemstil jsem se. Ale to ty jsi se hned ozvala, když jsem ti dal osm a upozornil na chyby, ty jsi v tom hledala pomstu. Jak jsem již napsal v bodování nevidím velký význam. Raději na chyby upozorním ,když je vidím , nebo práci pochválím. To co jsi mi napsala o váze jsou všeobecné věci, které znám. Galerii tady mám prohlédlou, a proto si myslím ,že tuto kresbu pastelem jsem ohodnotil správně. Tady máš důkaz toho , že bodování je o ničem, protože pak vznikají takovéto odstavce. Když bodovat, tak by to mohlo být skrytou formou, a až po ohodnocení by dotyčný viděl počet bodů od jiných. Tak ahoj.

Micha | 30.01.2013 11:59

myslím, že situaci neotáčím proti tobě, jsem s tebou - ne proti - ber to jako konstatování, kristepane, celou dobu ti píšu, že se mi tvá tvorba líbí, copak to nechápeš, jsem s tebou, to co jsem psala, bylo všeobecně, přečti si to ještě jednou a mír, ano?

MiraRoubinek | 30.01.2013 12:02

Jenom malá reakce na Váš text.... Pokud věnujete pozoronost mým četným hodnocením, tak také velmi kritizuji známkování a jak jste si asi všiml, vědom si záludností, které to přináší, tak známkování nepoužívám. Píšu názor pokud možno objektivní (i když to v podstatě povahou věci nejde, snažím se...). Za svůj přístup jsem si "vysloužil" již několik odvet v podobě kousavých komentářů a nízkých známek... to si vždy jen pokrčím rameny a je mi vlastně takových lidí vcelku líto. Ani já se nemstil za mrzké známky, proč taky, jen jsem chtěl vědět proč jsem je dostal.... no odpovědí jsem se moc nedočkal...

rawi | 30.01.2013 17:26

Číst už nemusím, vím co se píše a kde rozhovor vznikl. Mír nenarušen, vždyť naše debata nebyla ve válečném stavu a snad i nebude. Tak se měj pěkně a ahoj.

 

Bez fotografie

ACH | 27.01.2013 12:12

Pěkné. Voda je z mého pohledu také v pořádku, stromoví v pozadí trošičku plošší. S rostoucí vzdáleností bych více gradoval do barvy kmenů (důraznější náznak jejich překrývání). Na druhou stranu to z části způsobuje okraj papíru, kde se nedokresluje, takže OK. 10.

Micha | 27.01.2013 12:49

plně s tebou souhlasím,ahoj M

 

URBA

URBA | 24.01.2013 19:46

Určite máš gény a talent po dedovi v sebe. Teším sa na olejovú verziu a na mnohé ďalšie diela v Tvojom podaní..

Micha | 27.01.2013 09:38

také se těším až to začnu, moc dík ,ahoj Miša

 

8
rawi

rawi | 24.01.2013 09:24

Ta voda se mi také líbí, to ostatní už trochu méně. Nějak mi není zřejmé odkud voda teče ,tak nějak mi připadá ,jako by vytékala ze země. Celkový dojem z kresby je v pohodě a je to dobrý základ pro hodnotnější malbu.

Micha | 27.01.2013 09:37

ahoj Radku, jsem ráda, že jsi se podíval aspoň na jeden z mých obrázků, ale tuším z toho trochu pomstu za mou reakci na tvůj obraz, už jen proto, že jsem neviděla u tvých reakcí na jakýkoliv obraz žádnou osmu, nebo vůbec nic.Tedy popravdě voda vytéká z poza rohu, zátočiny, není tedy vidět, proavdou je, že jsem mohla ten levý břeh trochu více zvýraznit, ale zase když jsem se koukla na předlohu, co jsem si nafotila, tak tam to není zřejmé vůbec, prostě je vidět jen jak se potůček vyloupl ze zátočiny, spoza balvanu, ze stínů. takže v tom nevidím problém, snad bych vylepšila ten les vzadu, to se mi při podívání už hotového obrázku,zdá takové ,,nedodělané,,.Možná to na osmu je, ale nevím podle čeho jsi soudil, když vlastně ani nevíš jak tvořím já.Mám tvé malby ráda, jsi velmi dobrý malíř,dost to sleduji a zrovna u té tvé vázy, prostě to není malířské, promiň, jen jsem to řekla, je to jako u Šárky, (šrejm)napsala jsem jen to, co se hováže k jejím obrazům, a buch už nenechá oko ani na jednom z mých obrázků, to jsou takové praštěné žabomyší války. Všichni se tu oháníte konstruktivní kritikou, a pak?Já jsem nikdy nikomu neublížila, jen třeba trochu poradím, ale zastavím se fakt skoro u všech obrazů a i třeba fotografií.ahoj Míša

 

10
jarka

jarka | 24.01.2013 07:02

Jsi úžasná krajinářka, nevadí čím maluješ, vždy to je pěkné!

Micha | 27.01.2013 09:25

Jaru, moc mne těší, ale trochu jsem to odflákla, teda spíš jsem si jen kreslila a nějak jsem neřešila, co z toho vyleze,chtěla jsem vidět, jestli to bude vhodné na olej,ahojky Míša

 

Papulka

Papulka | 23.01.2013 21:35

moc pěkný pastel,moc se mi líbí

Micha | 27.01.2013 09:23

díky

 

ajo73

ajo73 | 23.01.2013 17:51

ta voda je dobre urobena

Micha | 27.01.2013 09:23

díky ti, jsem ráda, že ses zastavil,ahoj Míša

 

10
Bez fotografie

em-er-ka | 23.01.2013 17:10

iskrivé ranné slnko...

Micha | 27.01.2013 09:22

moc díky za kuk,ahoj Míša

     

 

 

Eumeni  
HOME | FOTOGRAFIE | VÝTVARNÉ UMĚNÍ | BLOG | KULTURNÍ PROGRAM | REGISTRACE | UŽIVATELÉ | REDAKCE | PARTNEŘI created by WEB-STUDIO
   
www.europeanarts.cz
Home Fotografie Výtvarné umění Blogy Kulturní program